Nr ref.: PWT/05/2020
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój
OPIS STANOWISKA PRACY:
- przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email, portal użytkownika),
- diagnozowanie, rozwiązywanie lub eskalowanie problemów technicznych,
- monitorowanie cyklu obsługi zgłoszeń i udzielanie informacji o statusie zgłoszeń,
- zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach,
- współpraca z drugą linią wsparcia technicznego oraz z Dostawcami,
- sporządzanie raportów, analiz oraz niezbędnej dokumentacji,
- monitorowanie dostępności i poprawności funkcjonowania systemów,
- drukowanie kart dostępowych,
- rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:
- wykształcenie wyższe / w trakcie studiów (techniczne lub informatyczne będzie dodatkowym atutem),
- umiejętność budowania, podtrzymywania i rozszerzania dobrych relacji z Klientem oraz Dostawcami,
- proaktywna postawa przy identyfikacji potrzeb Klienta,
- dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- zdolność kreatywnego i logicznego myślenia,
- dobra organizacja pracy, dokładność i efektywność,
- rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- zainteresowanie obszarem technologii informatycznych,
- dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu MS Office,
- umiejętność pracy pod presją i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- umiejętność efektywnej pracy w zespole,
- gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24h/7,
- doświadczenie w obsłudze klienta.
OFERUJEMY:
UWAGA: Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi określone kryteria rekrutacyjne.