MŁODSZY SPECJALISTA W DZIALE WSPARCIA TECHNICZNEGO

Nr ref.: PWT/05/2020 
Miejsce pracy: Jastrzębie-Zdrój

OPIS STANOWISKA PRACY:

  • przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie, email, portal użytkownika),
  • diagnozowanie, rozwiązywanie lub eskalowanie problemów technicznych,
  • monitorowanie cyklu obsługi zgłoszeń i udzielanie informacji o statusie zgłoszeń,
  • zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach,
  • współpraca z drugą linią wsparcia technicznego oraz z Dostawcami,
  • sporządzanie raportów, analiz oraz niezbędnej dokumentacji,
  • monitorowanie dostępności i poprawności funkcjonowania systemów,
  • drukowanie kart dostępowych,
  • rozwijanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami Biznesowymi.

OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:

  • wykształcenie wyższe / w trakcie studiów (techniczne lub informatyczne będzie dodatkowym atutem),
  • umiejętność budowania, podtrzymywania i rozszerzania dobrych relacji z Klientem oraz Dostawcami,
  • proaktywna postawa przy identyfikacji potrzeb Klienta,
  • dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • zdolność kreatywnego i logicznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i efektywność,
  • rzetelność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • zainteresowanie obszarem technologii informatycznych,
  • dobra znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy pod presją i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność efektywnej pracy w zespole,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym w trybie 24h/7,
  • doświadczenie w obsłudze klienta.

OFERUJEMY:

UWAGA: Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi określone kryteria rekrutacyjne.