Stanowisko: Specjalista w Zespole Wsparcia Lokalnego
Miejsce pracy: Wszystkie lokalizacje GKJSW
Komórka organizacyjna: TEA/TZW
OPIS STANOWISKA PRACY:
- Diagnostyka i usuwanie usterek zaistniałych na komputerach oraz urządzeniach peryferyjnych
- Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Administracja systemami dziedzinowymi w zakresie przydzielonych uprawnień (SCCM, AVP)
- Lokalne oraz zdalne wsparcie informatyczne użytkowników
- Aktywny udział w realizacji projektów wdrożeniowych
- Tworzenie dokumentacji, instrukcji i procedur
- Raportowanie wykonywanych zadań.
OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:
- Wykształcenie minimum średnie techniczne,
- Znajomość tematyki dotyczącej instalacji i konfiguracji systemów Windows oraz oprogramowania użytkowego na urządzeniach komputerowych (mile widziana znajomość środowiska Active Directory)
- Znajomość funkcjonowania sieci informatycznej i technologii internetowych
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność efektywnej pracy samodzielnej oraz zespołowej
- Komunikatywność, ukierunkowanie na cel, organizacja pracy własnej
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie informatyczne oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będą dodatkowymi atutami
UWAGA: Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami, spełniającymi określone kryteria rekrutacyjne.